Med sadel=(y)

heej:)

f*an va dålig jag är på att uppdatera-.-'

Så nu går jag igenom veckan......

Måndag:
Tränade på samma saker som jag gjorde barbacka fast med sadel på och det gick inte alls bra-.-'
Tisdag:
Hade hoppträning för Catta:) Gick ganska bra:) Hoppade fint.. Få se ifall Emmas mamma fick några bilder som jag kan ladda upp?:)
Onsdag:
Casse fick massage i 40 min av en massör och sen gick jag ut och skrittade med han i 30 min...


Idag (Torsdag):
Red i paddoken och hade långspö för att han skulle jobba mer med bakbena och det gick jätte bra:D Lyssnade super fint!:D

Fredag: Åker till Tierp:) Någon annan som ska dit?:) Och sen rider jag när vi kommer fram:)

Lördag:
Tävling:
Hoppar L/A:))

Söndag: Hoppar msv b: Ridsportponny cup:)

Så jag kommer inte vara inne något mer under helgen men skriver hur det gick på Måndag:)

Ha de bäst!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0