Resultat

Tuttis
LB+5: 0+0, vinst
Han känndes super båda i grunden och i omhoppningen, hoppade det han vägrade ut sig på igår med idag red jag mycket bättre. Vann även pegasus cupen som var i den klassen :D

LB+5 0+ute
Kändes jätte bra i grunden, det var ju en A1:a så man gick in och hoppade omhoppning senare och då klantade jag mig ganska mycket. Var 2 placerade och det var 3 till omhoppning och då tog jag en försnäv sväng mot en maxad oxer så då vägrade han ut sig på den..

Chuck
LB+5: 8 fel
Han var ganska het och stark så jag red jätte dåligt och han kom helt fel in i kombinationen så han rev in och ut.

LA: 4 fel
Han var mycket bättre i den här klassen men vi kom förnära första hindret på kombinationen så han rev det annars gick det super:)




Kommentarer
Postat av: supporter

du red en jättefin runda med Tuttis. grattis till segern i Pegasus cup

2010-08-22 @ 21:06:42
Postat av: Jennifer

vad gör du ?:)

2010-08-23 @ 13:44:43
URL: http://jenniferjarlestal.bloggplatsen.se
Postat av: Tove

SV: Kanske har, men fotade inte så mkt! =)

2010-08-23 @ 14:47:50
URL: http://sommarponnyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0