Sundsvall Open Trott

Hejsan!:)

Idag vare skola.... De enda roliga va HK (Hemkunskap) för då gjorde vi pasta sallad och jag och Emma ägde!:D Sen åkte jag till stallet och där mockade jag och gjorde klart till Casse och sen borstade jag på han och sen kom pappa och hämtade mig och vi åkte till travet:) När jag kom dit så åt jag på pappas "Resturang" och sen gick jag över till publiksidan och sålde remmar med Emelie:D Hehe ganska roliga gubbar som kom;)
 Det var en som sa:
-Hur går det med pojkvännerna då?
-hehe bra
-Är dom snygga?
-hehe aa
-lika snygg som mig?
-haha aa
-snyggare?
-hahah nä xD


hahah;D

Sen så gick jag till vinnarcikeln varje gång pappa vann (som var 3 ggr) så der var ganska roligtx)
hehe men nu ska jag sova ska upp tidigt och åka till travet och sälja remmar igen:))
God natt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0