Tisdag

Idag hade jag ju tänkt att klättra med han i gropen, fast det blev inte så :) Red han runt lillslingan istället och han var ganska lugn från början med sen kom det en travhäst som sparang i säkert 180, haha nä kanske inte men nästan(; Då blev han lite stressad och började trippa som han nästan alltid gör när det kommer en travhäst.
När jag hade ridit så duschade jag han så att kiss fläckarna skulle gå bort men sen när han hade torkat märkte jag att jag hade missat en, får väl försöka få bort den imorgon(;
Cyklade upp till shoppen sen och köpte  hästgodis till chuck, banan smak var de typ och han gillade dom + att dom luktade jätte gott :)





Kommentarer
Postat av: Maja

Fin blogg! Tävlar du med ponnyn din? :)

2010-08-04 @ 10:27:00
URL: http://mysweetpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0