ush ush

hejhej:)

Tänkte börja blogg om vad jag gör när jag inte är i stallet också:)

Idag:

började med att vi åkte till stallet och morgon fodrade och det gick väl bra:) Sen när jag kom hem så fick jag magsjuka..... ush ush.... men jag mår bra nu:D Så jag låg där till halv 3 och då åkte jag till stallet och schaponerade Casse och sen släppte jag in han för vi hade intag:) Sen tog jag in alla andra hästarna=) Sen åkte jag hem och då gjorde jag choklad bollar:D:D mums;) Nu ska jag äta och sen ska jag ladda upp bilder som jag tog i förrgår eller något;)



Älsklingen<3


ha de bäst!:D


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du mår bättre nu:)

2010-08-18 @ 22:27:30
Postat av: Agnes Lilja

Hejsan svejsvan!

Är det bra med dig (isabella)? Fin design på eran blogg ;) Hoppas det går bra för dig! Vi hörs, ha det bäst!

/Agnes

P.s eran blogg är en av dom bästa hästbloggarna jag läst, roligt att två bloggar så man får lite variation!

2010-08-19 @ 21:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0