Julafton

Idag åkte vi först till stöcke och lämnade en julblomma till dom och sen åkte vi till stallet och fixade hästarna.

Chuck:
Chuck fick vila idag, han tar det bara lugnt just nu för han är ju sprutad. Pappa släppte inte ut hästarna idag för det var så kallt, och nästan alla hästarna fick gå i skritten istället så jag släppte ut han en liten stund när jag kom, eller ja han gick ute några timmar.

Keep:
Jag red Keep runt lillslingan med mamma idag, det gick bra fast han var lite stirrig men han har ju som kommit på ett helt nytt ställe så det är väl inte så konstigt, finns mycket att titta på ;) Fast han är ganska smal så jag käner inte hans mage, och det är lite jobbigt jag känner den inte äns utan stigbyglar.

Just nu gör jag inte så mycket väntar på att vi ska äta så vi kan öppna julklapparna :D


kepp<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0