Keep Me In Mind

Idag så följde jag med pappa till stallet, och när jag gick in i stallet och skulle säga "hej Chuck" så stog han inte i boxen utan det gjorde en annan häst, blev nog lite chockad först haha. Men Keep/Rune/Kalle/Connie (vet inte vad jag ska kalla han) är från iraland och han kom hit i höstas tror jag, han är född 96 och han har tävlat upp till msvb i irland med ganska bra resultat eller han hade ganska mycket poäng iallafall och han är då en d ponny.
Han var ganska smal och omusklad men det ska nog gå och fixa, han hade även sveriges fulaste man stog åt alla håll och kanter och hans svans var lite avkliad längt upp men det växer ju ut;) han har ganska söta öron också ungefär lika stora som min gamla bponny:)


Film:

Kommentarer
Postat av: sanna

ofta du bara fått en häst xd?

men chuck då?

2010-12-23 @ 20:27:28
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0