Dålig uppdatering!

hejsan!

Förlåt för dålig uppdatering från mig! Inte haft tid men det ska bli bättre jag lovar!:) Tränade idag för Catta och sen åkte jag och mamma köpte ett nytt obektiv!:D Så nu blir det mycket bilder framöver!:D Sen åkte vi till stallet och packade lite tills i helgen:) Tävling i Brunflo/Östersund travet:)
Hoppar:

Fredag: L/A, MSV B

Lördag: MSV A

Åker imorgon eftermiddag:)

Skriver inget förns jag kommer tillbaka;)

Ha de bra!:D

OCH VA TYCKER NI OM NYA BLOGG DESIGNEN?:D

//Isabella Bergh


Kommentarer
Postat av: erik only erik

den var snygg

snyggare en min ifall min gick sönder

hej .

ska vi följa varandra på bloglovin

www.erikeliasson.blogg.se

2010-07-22 @ 10:44:48
URL: http://erikeliasson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0