Flyttat! Måndag-12-Juli-2o1o

Hejsan!

Idag vaknade jag vid 9 och gjorde mig klar och sen for vi upp till stallet och packade lite andra saker för vi ska flytta Casse till Classe!:D Så vi åkte från stallet kvart i 10 och var framme 10;) Där mötte vi Classes fru som visade oss vart Casse skulle stå och vart jag hade mitt skåp:) Blev en bra plats tycker jag! Sen tog vi ut Casse ur transporten och ställde han i boxen och mamma hjälpa mig att packa upp lite och sen for hon och jobbade lite och tog med mer Grov åt Casse medans jag stannade kvar i stallet och packade upp allting och gjorde klar mat:) Och sen kom Godins och då släppte vi ut Casse med Ture och dom blev bästa kompisar!:D Sen åkte vi och åt på Volvo (En resturang som heter det) Och sen tillbaka till stallet och där skritta jag ut:) Jätte mysigt! Och sen har det inte hänt något speciellt:)

Film sen msv b igår!:)



//Isabella

Kommentarer
Postat av: Matilda

Bra det ser ut =)

2010-07-17 @ 11:07:38
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0