Hemma:)

Hejhej:)
Idag har jag ju varit i sundsvall och vi åkte dit igår kväll för en av pappas travhästar skulle opereras och eftersom han inte skulle få äta något på morgonen så åkte vi ner dit igår istället.
Imorse var vi på equeen och jag köpte ett jw schabrak åt chuck, ett blått med vit och röd kant men jag hade tänkt att köpa det nyare jw schabraket men en sån dära sak där man kan sätta nummerlappen men det fanns bara vit,röd och svart och jag vill ju ha ett blått.

Efter vi hade varit där åkte vi till Issa och jag var hos henne medans mamma var på Ikea. Vi åkte till stallet efter att vi hade ätit och då red hon i ridhuset och jag fotade så hon kanske lägger ut några bilder, vem vet ;)



// Linda

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0