rubrik

Hejhej:)
Tävlade på hippo för några dager sen och i första klassen som var en LB så gick det verkligen jätte dåligt, han bara sprang omkrung utan att lyssna på mig så då efteranmälde vi till en LA och då var han lugnare men har rev ut för det vart lite trångt för han och sen rev han ett till.
Red också Tuttis i LBn och jag hade ett pehlam på han så det gick inte så bra han blev lite seg osv.

På lördagen tävlade jag först en LB med Tuttis och det gick jätte bra, vi var 0a i grunden och sen stog sista i omhoppningen som bakom banken och då han han inte se det så då rev han men om han inte hade rivit hade vi kommit 5a:)
Efter det hoppade jag chuck i en LA och han kändes jätte bra fast han tog ett luftsprång innan en oxer så då kom han för nära och rev, han klarade i alla fall trekombinationen som var räcke,räcke,räcke :) sen till hinder nr 6 så bröt han ut mot staketet och då vägrade han sen rev han det också, men han hoppade bra och så men nästa gång så ska vi gå 0a haha :)

lite bilder:)

Chuck:


Tuttis:

där han rev, man ser ju att han kom jätte nära och det var för han inte han se hindret förns det kom mitt framför han..

// Linda


Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad fina bilder =)

2010-07-17 @ 11:06:03
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0