Dumma gubbe!

Tja!

Är lite arg idag för idag skulle jag rida Casse på banan :) Han gick i jätte fin form och ville inte springa iväg som man brukar att göra:) Och då kom det en gubbe på traktor som bara körde runt,runt på banan utan anledning!! Så Casse blev ju ganska upp jagad och ville inte alls konstentrera sig! (Vi har ju typ vatten spridare runt banan så vi slipper ha vatten bil och dom sätter man på själv.) Och då skulle såklart den där duma gubben gå och sätta på dom!! Blev ju bara lite blöt! Suck... Vissa människor förstår man inte på... Aja och sen efter ett försök att träna så trava jag av hem. ( det är en bit till stallet) för jag inte ville bli mer blöt. Och sen då gick jag och duscha Casse och sen fick han gå in och torka:)
Nu ska jag dra! Blir inga bilder idag;/

//Isabella Bergh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0