Isabella


Hello!

 

Tränade ju för Leif hall idag:) Det gick bra tycker jag!:D Han hoppade super bra! Först så gjorde vi lite markarbete och sen började vi hoppa fram och det gjorde vi på ett räcke med en låda under. Sen Hoppade vi på en linje på det var ett litet hinder och sen en oxer och sen ett litet hinder igen och man skulle få 5 galopp språng i mellan det. Sen hoppade vi igenom 3 kombenation en gång och sen körde vi en bana på 6 hinder och den gick bra! Sen körde vi en annan bana med samma hinder och det gick super! Emmas mamma fotade tror jag men jag har inte fått tag på henne ;)

Filmer finns nedanför:)

//Isabella


Kommentarer
Postat av: Angelique

Ska ni tävla i Piteå i helgen? :)

2010-06-14 @ 09:41:10
URL: http://supeeerkeeex.blogg.se/
Postat av: Angelique

SV: Okej för vet att Linda skulle det, så tänkte du oxå kanske skulle det:)

2010-06-14 @ 21:26:03
URL: http://supeeerkeeex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0