Linda

Hej, idag red jag Chuck runt lillslingan och det gick bra, han blev ganska svettig men det var nog för det var ganska varmt ute för han blev inte så trött :) När jag var klar i stallet så åkte vi till forsner och då red jag Tuttis och jag tycker faktist att det gick bra, han blev lite trött i slutet när vi skulle hoppa 100/110 så då vägrade han lite. Men dom hade typ sladdat ridbanan så den var ganska lös och så har han inte så jätte bra kondis men han var duktig♥ Han är så fin:)

Bubbe följde med och fotade så här kommer några bilder :)



// Linda


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Fin blogg!

2010-06-17 @ 20:21:10
URL: http://mittislandshatsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0