Taggad för Timrå!

Idag när jag kom till stallet började jag och mocka och sen när jag hade tömt kärran så ropade jag på Casse att han skulle komma så jag slipper gå och hämta han och sen gick jag in med kärran och då hörde jag hur han kom galopperande i hagen också ställde han sig precis vid grinden :') Sånt gör en glad! Aa men ialla fall så tog jag in han och borstade han och sen sadla och tränsa och sen gick vi upp till paddoken. Och där var det en tjej som satt på en häst och sen en annan tjej som hjälpe den tjejen som red:) Dom hade precis tränat klart och stog och diskuterade när jag kom ;) Så jag började rida fram och han kändes super!!  Sen gick dom och då blev han lite stressad men han fortsatte att arbeta fin.. Och sen körde vi galopp och han var lugn och avslappnad! Sen då hoppade vi kanske över 30cm hinder som stog på varsin sida om planen och då gjorde jag en övning att han skulle byta galopp efter så det blev galoppombyten ;) Och sen hoppade jag ett hinder på 80 cm för att träna på min hand över hundret och det gick super!(y)Sen travade jag av och sen gick jag ner till stallet och duschade han och sen fick han gå ut:)

Sen gick jag hem och duschade och sen åkte jag till Kungsnäs (Srk,Sundsvalls ridklubb) och byggde banan tills imorgon:)  Någon som ska kolla/tävla där i helgen?:D

Och sen travet och sen hem ;)
Det var allt:)

URSÄKTA FÖR ATT JAG ATT JAG ÄR SÅ DÅLIG PÅ ATT LÄGGA IN BILDER MEN MIN SYSTEM KAMERA ÄR TRASIG OCH DET BLIR INGE BRA MED MOBIL OCH DET ÄR INGEN SOM KAN TA!


//Isabella Bergh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0