Bilder

Hej!:)

Lovade er ju bilder på stallet,utrustning m.m så här kommer dom:)


När man kommer in i stallet. (är inte ett riktigt stall de är mer som ett gammalt hus..)



Går fram lite och där står Casse till vänster (där namnskylten är;) och Cricket raktfram där:)


Casse och Dana i bakgrunden (Dana är stallägarnas hopphäst:)


Cricket:)


Mitt i mellan Casses och Crickets box:)


Här hänger vi sadlarna:) Min är det med Agria schabraket:) Och mina träns som är i en sån fin ordning också;)


Hö förrådet (fanns såklart typ inge hö bara för att jag skulle fota;)


Här inne hänger vi upp täcken, ha skåpen och lägger in schabrak,benskydd m.m

Här är mina gjejor;) väldigt städat känner jag;)


Sist men inte minst foderkammaren:)

Nu kommer utrustning:)


mitt anna scarpati schabrak:)


Mitt Scapa schabrak som jag brukar ha på tävling och träning ibland:)


Casses hemmaskydd:) Framskydd är Globus och bak är det Veredus skudd:)

Casses tävlings skydd:) Veredus:)

Länntäcke som jag inte vet märket på och Casses prestig sadel:)


Sisst är Casses Treadstone träns:) Älskar det!:D

Det var alla bilder:) hoppas dom duger och säg till om ni vill att jag ska fota på något annat:)


Kommentarer
Postat av: Ina Hildebrand

haha varför har du skidglasögon på din egna hjälm? :P

2010-11-20 @ 12:11:53
URL: http://gavl.blogg.se/
Postat av: Emma

Mysigt stall! :)

2010-11-22 @ 12:46:01
URL: http://enallroundryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0