SVAR PÅ FRÅGESTUND

Postat av: anonym

Söker någon av er medryttare?


SV: Nej tyvär;/


Postat av: ??

är ni kära i någon??????


SV: Ja men nämner inga namn;)


Postat av: NellieB

Innan tävling å om ni måste välja en av dem.
1.Är framridningen viktigast för er å era hästar elr framhoppningen?
2. Står ni i eget stall, privat stall elr ridhus.

URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

SV:
1, Jag tycker båda är väldigt viktiga men det är nog mest framridningen. För jag brukar känna mest hur hästen är då, om den är lat eller pigg eller lyssnar på en eller koncentrerar sig på annat. Framridningen är ju också grunden hur det kommer att gå på banan. Självklart är framhoppningen viktig och man vill ju få så bra språng som möjligt där:)

2, Jag står i våra grannars stall:) Men vi har ju stall men det är fult men travhästar där och det finns inte plats;) Vi har tyvär inte ridhus men i alla fall en paddok och bra ridvägar:)

Postat av: jennie

kan inte ni lägga ut bilder på tex era favorit schabrak, täcken, träns, sadlar, sadelgjordar, borstar jaa allt :) elr bara era saker ni använder till vardags och tävling :) skulle vara roligt att se :)
skulle även vara kul att se bilder på de stall där era hästar står :)
DE ÄR KUL MED BILDER! :D

SV: Ja såklart:) Lägger upp imorgon så fort jag kan:)


Kommentarer
Postat av: sanna

Hur många besökare har ni?:)

2010-11-17 @ 21:35:29
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/
Postat av: emelie

Vad läser ni för bloggar?=)

2010-11-17 @ 21:56:41
Postat av: Julia

Vad är ert mål med ridningen?, hur långt vill ni komma? (Vad är ert drömmål med ridningen)? tacksam för svar :)

2010-11-18 @ 09:11:03
Postat av: lovisa

hej är allt bra idag?:)

2010-11-18 @ 13:29:21
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0