Utrustning

Här kommer då lite bilder på lite av mina "favorit" saker, orkade inte fota alla saker så jag tog bara några stycken:)

JW schabrak, matchande luva ska jag köpa vid något tillfälle:)

GG schabrak med luva

Min sadel, mountainhorse stigbyglar,fårskinns padd och något schabrak som jag inte vet märket på(;

Ridtäcke som jag vann  i stöcke:) Märket är protector :)
 
Texten på täcket:)

Mitt spö och Chucks maskot som sitter på sadeln :)

Som ni ser blev det konstiga färger på dom 3 första bilderna och det var för det gick inte att ha bilxt, såg bara konstigt ut då..


Kommentarer
Postat av: brander

följa varann via bloglovin kanske :) ?

2010-11-22 @ 13:55:23
URL: http://branderof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0