daniel svensson träningen...

Hemma från stallet och träningen nu!
Grupp 1 var ca 30 min försenade så det blev ganska fort mörkt, men Chuck gick jätte bra från början, vi red med båda tyglarna i en hand i både trav och galopp och det gick bra, sen hoppade vi ett kryss på volt varannan gång med stigbyglar och utan stigbyglar och det gick också bra.

Sen när vi skulle hoppa räcke och en oxer på linje så skulle Chuck "ställa" sig och kissa som han oftast gör och då tog han där jättelänge så jag piskade på han lite med söpt på baken och då blev han jätte pigg och då springer han som bara och då vill jag dra i tyglarna men det ska jag inte så jag blir lite osäker typ, då stannade han några gånger men det var mörkt ute och det är ju inte så roligt att hoppa när det är mörkt för man såg ju som inget..

kulle hoppa bana sen som var först ett kryss på mitten och sen skulle man hoppa studs och eftersom jag drog i tyglarna skulle jag släppa tyglarna och då gick det bra, fick inte hoppa nått mer efter det, tyckte det var lite dåligt för jag hade nästan inte hoppat något för han stog och "kissade" medans alla andra hoppade.
Blev inga bra bilder för det blev mörkt och Bubbe visste inte hur man hedde på blixten...



Kommentarer
Postat av: linnea - unghästbloggen

sjukt bra och fin blogg ni har läser den jämt! :)

finns de något som ni vill att jag ska skriva om eller tipsa på min blogg ? :)



Besök & kommentera gärna min! :)

2010-10-03 @ 15:42:16
URL: http://boyzonsign.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0