fredag

Idag så kollade en på Chuck och han hade lite sne rygg och det är säkert från krachsen i älvsbyn eftersom han har haft rak och fin rygg förut, det var bra med bogen där han har haft lite ont förut men det har väl hjälpt att jag har strechat han kanske fast det var ett tag sen nu:)
Men nu är ryggen tillfixad och det är säkert därför han har sparkat när jag har lagt på sadeln och gått med huvudet snett så hoppas det blev bra nu:)

Sen gick Chuck i skritten ett tag och han var ganska pigg, han gick och "dansade" och kvastade med svansen haha, han ska gå där ett tag innan jag börjar rida så att han inte är så galen när jag börjar rida och då tycker jag att det är bättre att han går i skritten än att jag skrittar han:)


haha ganska söt bild ändå(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0