Outfit:D

heej:)

Vet inte vad jag ska blogga om:s Men nästa helg kommer i alla fall Linda hit och sover här en natt och sen dagen efter åker vi buss upp till Umeå där hon bor och där ska jag sova 2 nätter och sen ska jag hem;) Längtar!:D:D


Tänka ladda upp en bild på outfit jag vill ha:D



*Prestige sadel
*Schabrak (vet inte märket)
*Kingsland tröja
*JW hjälm
*Kingsland jacka
*Kingsland luvua (elr va man kallar det?)
*Blåa Tretorn
*Beiga Kingsland ridbyxor

(Många grejor är från Fillippas ridsport)

tycks?:)

Det blir så fult när jag gör:s

Men aja vet inte vad jag ska skriva så Gonatt!<3

/Isabella

Kommentarer
Postat av: Felizia

sjukt snygga grejer men är lite trött på kingsland;)

2010-10-24 @ 11:47:47
URL: http://ponnyryttarna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0