-

Kom ganska nyss hem från stallet,eller ja för typ 2 timmar sen(;
Jag red Chuck lite markarbete på parkeringen och då provade jag att ta på han en snodd och i traven gick det ganska bra, han var lite svår att få ner och ställa i höger varv så jag jobbade mest i det varvet och tillslut gick det ganska bra.

Sen förstördes allt nä jag skulle börja galoppera, han blev sur och la bak öronen och så började han piska med svansen. Han lyssnade inte på mig utan han bara sprang, han blev jätte stark och det gick knappt att rida i en volt så jag struntade i att galoppera nått mer och då red jag bara hem.

Imorgon blir det nog också markarbete så han börjar lyssna lite på mig, men om man jämför med när vi köpte han. Nu kan han iallafall börja på huvudet när man rider eller ja oftast iallafall :)

Nu kommer lite bilder som jag tog på Chuck idag :)

haha:)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hello tjejer ;) ni har vunnit header tävlingen,ni hade anmällt er i min blogg (?) kommer ni ihåg haha :)

Men ah ni kan adda [email protected] så pratar vi mer där!

2010-09-29 @ 20:19:17
URL: http://ponnyochryttare.blogg.se/
Postat av: linnea-unghästbloggen

älskar er bloooooooooogg :D <3

2010-09-30 @ 09:56:15
URL: http://boyzonsign.bloggplatsen.se
Postat av: nellie

Oj..underbar blogg. Denna kommer jag fälja



/ nellie

2010-09-30 @ 11:48:17
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0