-

Idag så red jag lite runt volten vid shoppen för Pernilla skulle kolla när jag red och han gick väl ganska bra fast han är irreterad över något och det är mest när man galopperar.
I traven gick han ganska bra, han lyssnade någolunda och han gick bättre än igår :)

Men vi tror att det är sadeln som ligger konstigt men han är inte öm eller så på ryggen men imorgon på Daniel Svensson träningen ska jag ha en annan sadel, den jag hade på min b-ponny och den är egentligen förliten för mig men vi ska prova och se om han går bättre med den.

Somsagt är det Daniel Svensson träning imorgon och min grupp börjar ca 20 i 6 och slutar vid 10 i 7 så det kommer typ vara mörkt i slutet av träningen :S




Kommentarer
Postat av: Jennifer [fotoblogg]

Fin blogg du har :) Allt bra med dig idag?

2010-10-01 @ 13:03:25
URL: http://starofusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0