markarbete

Red markarbete i gropen idag och det gick faktist jätte bra, Började trava direkt när jag kom till sandvolten som är där och han gick ner på tygeln nästan direkt eller jag vet inte om han gick på tygeln men han hade iallafall inte huvudet i luften. Red inte så jätte länge där eftersom det var ganska djup sand på ena sidan, han tyckte att det var ganska jobbigt att galoppera där så jag tog bara nått varv. 
På vägen hem red jag över parkeringen och då fanns det ett hinder där som var på kanske 20? cm så då travhoppade jag först det och sen hoppade vi i volt och han lyssnade ganska bra på mig, fast han var lite seg.

Imorgon vet jag inte hur jag ska rida, blir nog en liten tur runt lillslingan :) /L

gammal bild från maj(:


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hittar inte våran bild ? kommentera på våran blogg när du lagt upp den, annars kan man inte medverka i tävlingen! :)



Btw. Fina ponnysar har ni!

2010-09-15 @ 21:06:36
URL: http://ponnyochryttare.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hittar inte våran bild ? kommentera på våran blogg när du lagt upp den, annars kan man inte medverka i tävlingen! :)



Btw. Fina ponnysar har ni!

2010-09-15 @ 21:06:39
URL: http://ponnyochryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0