Pollen tar död på mig...

Pollen tar död på mig seriöst!
(menar inte "pollen" som hästen då utan de som är på träden eller vart de är)
De bara rinner ur ögonen,näsan kliar och de rinner snor, skit ont i huvudet kan de bli bättre?
Red iaf Casse två gånger idag, först skrittade jag ut men då bestämmde jag med Emma att vi skulle rida ut så jag skrittade bara en bit och sen vände jag och sen red jag med emma och vi hoppade lite i skogen och sen skrittade vi resten av vägen. Väldigt mysigt faktiskt :)
Imorrn ska jag vara med maja nylund så de blir inte så mycke bloggande de;p
Hörs!
Bild från videokameran men visst hoppar Casse fint? :D

Kommentarer
Postat av: Anna-Johanna

fin blogg. :)

allt bra?

2011-04-27 @ 19:48:27
URL: http://annajohannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0