Travhoppning

Idag red jag Cricket i paddoken :) Först när jag red fram försökte jag mest ändra på min sits så jag satt bra och inte hålla på med händerna för mycket. Gick väll sådär ;) men han gick i bra form! Sen började jag och travhoppa och först tog han bara galopp och sen tog han galopp över sista bommen men då gjorde jag så som vi gjorde på leif träningen en gång då han inte gick att travhoppa så jag vek ifrån hindret när sista bommen kom :) (kommer med på filmen) så tro inte att de är han som smiter undan ;)
de gick ganska bra på slutet! :)

Kommentarer
Postat av: elso å linnet

sv: så jävla cooooooooooolt!;o ser framemot att se bilderna sedan därifrån!

2011-04-26 @ 20:29:28
URL: http://hovkrats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0