10 saker....

... som ni kanske inte visste om mig
*Jag är allergisk mot hundar (inte and problem eller nått utan om jag typ busar med dom får jag massa utslag)
* Vi har 85 hästar på gården (believe it or not)
* Jag är skit rädd för andar o sånt
* Jag älskar komedi filmer och roliga klipp från youtube :D
* Mina vänner är bland de finaste jag har <3
* Jag är rädd för att åka båt haha
* Spindlar är bland de värsta jag vet
* Jag är typ helt kär i Jacob lv, haha typ min drömkille :D
* Jag hatar att rida när de regnar
* Känner att de ska bli jätte jobbigt att börja i skolan igen
Nu vet ni lite mer om mig :D
<span>&nbsp;</span> <p><span><span style=
Oj en normal bild på mig :o

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du tycker om roliga klipp och sånt på youtube - sök på kebabsås är wow - DEN ÄR KLOCKREN!

Killen sover hela tiden och vaknar inte... ;)

2011-08-21 @ 10:49:37
Postat av: memmelie

våra engelska lektioner är ju superkuliga :D!

2011-08-21 @ 19:09:22
URL: http://tavlingsryttarninorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0