11 augusti

Red båda två idag, började med Connie. Jag red han först runt lillslingan och han var ganska pigg i skogen men inte på vägen dit. Avslutade med att galoppera 2 vändor i sanden och det gick bra, han blåste inte lika mycket som förra gången efter så det var bra:)

Red Chuck lite lugnt runt lillslingan efter, det gick bra fast han var lite pigg och stark i galoppen. Travade mest och jag red inte så hårt eftersom han ska tävla imorgon. Avslutade med att skritta i sanden. 

När jag hade ridit båda smörjde jag sadeln, tränset och packade klart allt så imorgon är det bara att bada/duscha han. Får se om jag fixar Connie innan vi åker eller när vi kommer hem :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Ja klart ;P

Men det är typ de enda sådär jättepopulära grejer jag gillar, jag brukar tröttna på saker så fort så.

Okej, Ayr8 också då, men aja :P

2011-08-11 @ 20:09:09
URL: http://teammittsvenska.blogg.se/
Postat av: vendela

vart är de du ska tävla ? :) <3

2011-08-11 @ 22:08:32
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0