7 augusti

Red båda i stöcke idag, red Connie innan träningen och det gick ganska bra. Efter att jag hade ridit ett tag började vi hoppa, hoppade en "kombination" på 4 hinder, studs på 4 hinder och en linje på 2 oxrar. Hoppade kombinationen och studsen några gånger och sen hoppade jag en bana av alla hinderna. 

Hoppade först kombinationen sen studsen och sist linjen och det gick ganska bra, hoppade banan 2 gånger och han tyckte det var ganska jobbigt ;)

Tränade med Chuck efter och då hoppade vi samma hinder, han hoppade ganska bra men mellan, före och efter hinderna var det lite problem;) Han hade lite problem med studsen och kombinationen för han började studsa lite innan.
På slutet hoppade vi linjen med 2 oxrar och det gick ganska bra, han hoppade bra med stack efter så det var lite jobbigt. Tror att oxern låg på 1 meter sista gången tror jag.

Film kommer senare, när det funkar att ladda in...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0