Dålig uppdatering pga

Dålig uppdatering pga att jag inte har haft tid och inte funnits något roligt att blogga om ;) Men ska försöka bättra mig! :)
Idag mockade mamma och de, tack! Ska dra upp till stallet sen och kolla till dom och pussa på dom!  Idag har jag stor städat i mitt rum! Tvättat alla pokaler har jag också gjort ;) (Vilken inte är vanligt) Men en ganska chill dag :)
Sen är Anna och Sara bara för söta! Kolla detta inlägg!
-
Isabella är seriöst en av sveriges duktigaste 96: or! Har sett henne fleeera gånger med Casse, och en gång med Cricket.Hon rider i en jättefin sits och hästarna går väldigt fint med henne. Hon får de allra högsta hindren att verka busenkla!

Hur glad blir man inte? :'D

Underbart snälla tjejer med superfin blogg! Läsvärd med många fina bilder!:)


Foto Anna Staaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0