Hemma

Har nyss kommit hem från stallet, har varit där sen kl 2. Alltså ca 6 timmar. Under den tiden har jag ridit Connie en sväng först i runt i sanden och sen red jag runt lillslingan, provade att rida på hackamoret idag och det gick ganska bra, han var lite stark men det är ganska bra för då är det inte lika lätt att flyga av när han hoppar åt sidan ;) Har hitils bara ramlat av han 1 gång när han har gjort så och då flög jag i en vattenpöl...
Galopperade med han ganska mycket för han tycker att det är jobbigt att galoppera länge, imorgon ska jag rida lite intervaller med han på rakbanan eller i backen. 

Chuck fick vila idag och imorgon tror jag också att han ska vila men på fedag kanske jag kan skritta han om jag hinner :)

Vid 6 så var det "öppet hus" på stallbacken och då hjälpte jag pappa där för alla tränare skulle typ vara där, fick en tröja där det stog team söderholm haha ;)



Kommentarer
Postat av: Michelle

sv; åh tack sötaste Linda:)



Jätte fin bild<3<3



KRAM

2011-08-31 @ 20:38:37
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/
Postat av: Erika

fin blogg :)

2011-09-01 @ 16:33:20
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: ida & Ebba

Hej!

Nu öppnar vi åter igen vår design blogg!

kika gärna in och släng in en kommentar! :)

Vi gör allt från designer till ikoner mm.

Dem 3 första som beställer får en gratis design!



Hoppas ni gillar den! /Ebba och Ida

2011-09-01 @ 16:37:06
URL: http://iedesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0