Internet krånglar

Igår blev de ingen bloggning för hade inget internet alls hemma... Vet fortfarande inte om vi har de... Sitter på kontoret nu har nyss tränat för Catta :)
Jätte bra och nyttig träning för mig och Casse! Mycket svårigheter ;) Träningen gick helt okej, han var verkligen super fin i framridning och jag tror Catta blev lite förvånad ;) Hon sa: Du måste ju lägga ut han på annons nu när han är så fin ;) GLÖM! Haha känns ännu jobbigare nu att jag måste sälja han snart.... Men i alla fall så red vi fram och sen började vi hoppade fram på en åtta på ett räcke med en galoppbom innan och de gick helt okej. Sen hoppade vi en linje, sen kombination och sist en bana :) Film kommer ikväll eller imorrn (beror på när intenet funkar ;)  Och då får ni också se min nya snygga outfit :D Spännande? ;)

Världens bäst tränare!

Gamla bilder från nån träning ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0