Rida och packa

Idag är de sista "riktiga" sommarlovs dagen... De är mulet och kallt, kan de bli bättre? svar ja.
Imorgon är de alltså tävling med Cricket i Matfors, hoppar 110,120. Ska bli riktigt roligt att se hur de går i 120 eftersom vi alltid har vägrat ut oss där ;) Men de känns som att de är mycket bättre nu :)
-
Tänkte ta och rida ut i skogen med Cricket men ändå jobba han noga (=grammantyglar;) Både han och Casse är nästan helt omöjlig att jobba i skogen ibland och istället  för att dom ska gå med huvudet som en giraff så använder jag grammantyglar men rider självklart med bena.
-
Sen tänkte jag rida dressyr med Casse i paddoken, behövs verkligen ;)
Hej vi ser drogade ut...



Kommentarer
Postat av: Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

vad mysigt :)

2011-08-20 @ 14:02:51
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0