Surf dag 2

Chuck
LC+5, 4 fel - Gick ganska bra, han vägrade på ett hinder för jag hade för dåligt med ben och han "tittade" lite på det. Resten av banan gick väl ganska bra.

LB, 4 fel - Han känndes mycket bättre den här klassen, jag hade lite mera ben och då hoppade han mycket bättre. Det var en båge med trippel och räcke och då hann jag inte få tillbaka han så då kom han nära och rev. Annars kändes det bra, mycket bättre än första klassen. 

Connie
LB, 0+0 - Det var hans första tävling efter operationen, han var lite seg inne på banan men han tog sig runt och gick nolla. I omhoppningen var han ganska trött så det gick inte så fort, tror jag kom 2 utanför placering eller nått sånt. Det var ingen Connie omhoppning ;)

Några bilder Issa har tagit:



Kommentarer
Postat av: Michelle

GRATTIS:D ni har vunnit på vår blogg<3<3

2011-08-14 @ 11:00:34
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0