Svar på frågestund Isabella

Postat av: Emma
ska du fortfarande sälja casse?

Ja, han är inte till salu än men han ska säljas :)

POSTAT AV: CORNELIA
Isabella och Linda (ni får samma frågor):hur länge har ridit + tävlat? Och vad är det högsta u tävlat? :)

Jag har ridit i ca 10 år och tävlat i 6 år kanske? (Om inte blåbärs hoppning räknas? ;) De högsta jag har tävlat är msv a på Casse :)

POSTAT AV: JULIASIVÉN
hur gammla är ni? :) Fyller snart 15
hur länge har ni ridit? :) Ca 10 år :)
hur månag hästar har ni haft? :) 4, 5 om man räknar med Gullan ;)

POSTAT AV: CHRISTEL
Hej! söt blogg! :D
1. Hur länge har ni ridit? 10 år :)
2. Vad hette era första hästar? :) Ballyguiri Miller ;)
3. Vad är erat bästa % i dressyr? :D 63% på km med min gamla b-ponny ;)

POSTAT AV: MAJANYLUND
1:Bryr ni er mycket om hur ni ser ut när ni rider/tävlar/tränar? Asså att ni tänker lite mode eller vad man ska säga när ni rider?:)
svar: Ja när jag tränar och tävlar men inte så mycket hemma. Om jag inte fotas till bloggen såklart ;)

2:Favoritfärg på utröstning förutom mörkblå? ;)
Rött eller svart :)

3:Vad är det galnaste ni gjort till häst? :)
Jadu majsan.... Kanske när de var julshow på ridskolan och några ponnyryttare och jag skulle rida till Barbie låten och hoppa över en jätte lång bom och vi hoppade imot varandra, två par varsin sida och jag i mitten hoppade över de där hindret ;) De hela slutade med att vi gick omkull...  Men de var en svår fråga, är snäll flicka vettu ;D

4:Har ni bra tålamod när ni rider? :)
Ja och nej... Brukar villa gå ett extra steg ibland även fast att jag vet att hästen inte kan bara för att jag har dåligt tålamod men jag brukar oftast ha bra tålamod när jag rider :)

POSTAT AV: ANONYM
Kan ni inte lägga upp lite kort på era familjer?
Har typ inga x) Men visst

wille,pappa och jag för ganska många år sedan då vi fick hästbussen ;)

fråga inte varför jag tog de från yt.
Pappas kusin Ante, mamma,jag,wille och pappa. 3 år gammal bild? Bara jag och Wille som har förändrats ;)

Sen har jag gjort en egen version :D Snygg va? ;)

POSTAT AV: ANONYM
vad är era mål med hästarna?:)
Tävla SM med Casse och hoppa 130 felfritt med Cricket sen vet jag inte ;)

POSTAT AV: AGNES
Var tävlar ni helst med era hästar?
Timrå hästsportförening, Näset ryttarförening och sen kommer jag inte på nå mer men dit åker jag mer än gärna och tävlar :D

POSTAT AV: ALEXANDRA
Vilka raser är era hästar och hur länge har ni haft dom? :)

Casse är New Forest och han har jag haft i snart 3 år :) Cricket är Holsteiner (?) och han har jag snart haft i 1 år :)

POSTAT AV: DANIELLE
Hej Isabella :)
kommer du tävla i gagnef ? :) Självklart :D
Hur högt har du hoppart på cricket ? tävlat är 120 och hoppat på enkelhinder är 130 :)
När ska du sälja casse?, vill inte att du ska sälja han, då kommer du ju inte på ponnytävlingar ju ! ;o <3
Tyvärr så måste vi sälja han... Och de blir nästan år tror jag :) (alltså våren)


POSTAT AV: FLISAN
Hur hög är casse? =)
138 tror jag :)

POSTAT AV: EMMA
1) Hur högt har ni tävlat oh blivit placerade? msv a med Casse :)
Hur är känslan att få ha egen ponny/ häst? (Till er båda) Helt underbart! Går inte att beskriva, men att bara veta att den är sin egna och ingen kan ta den ifrån än <3
3) Hur kom ni på att ni skulle blogga tillsammans?
Bloggade eget ett tag men de funkade inte så jag frågade Linda för de blir enklare om man är 2 tycker jag. Och de ville hon och så skapades bloggen ;)
Jättebra blogg! :D Tack :D

POSTAT AV: ANONYM
varför började ni blogga?:)
Jadu... bra fråga.. Men jag tyckte de var roligt att blogga och de är roligt att se tillbaka men jag tappade insperationen så jag frågade Linda och hon ville :)

Tack för alla frågor :D







Kommentarer
Postat av: Lollo

Näsets ryttarsällskap heter det faktiskt=D

2011-08-22 @ 20:46:49
URL: http://blogg.st.nu/ungaryttare

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0