svar på kommentar:

Michaela om Om man inte har nått att göra så....:
vart blir din nästa tävling? och vad har du för mål med dina hästar?

svar: Hej! Min nästa tävling blir troligtvis Grevagård nästa vecka :) Och då hoppar jag inte SM utan en cup som går i msv b ;) Med Cricket blir de Matfors kvälls tävling som är om 2 veckor och där hoppar jag 120 :)
Mitt mål med mina hästar är med Casse: Kvala in till SM och ha fina rundor där. Sen med Cricket så är det att få en fin och felfri runda i 120 :)


Kommentarer
Postat av: Lollo

Matfors kvällstävling var i Juni. Det är en "vanliga" dags tävlingen som är nu i augusti;)

2011-08-05 @ 16:45:10
URL: http://louisellundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0