Tisdag

Idag har jag ridit båda två på parkeringen, började Chuck och han gick ganska bra. Jobbade först lite i skritt med att ställa han innåt. Han har blivit mycket bättre och lättare att ställa om man jämför med förra veckan.
Travade sen och jobbade med samma sak, gick ganska bra men han var lite svår att ha kvar i formen. Galopperade efter det och då gjorde jag några galoppombyten med han eftersom han var lite tjurig iförrgår när vi skulle göra det och det gick mycket bättre idag och han kom inte i kors galopp någongång.

Red Connie efter och det gick ganska bra, red mest runt på parkeringen i skritt, trav och galopp och han tyckte det var lite jobbigt. Jobbade med han lite i skritten och det gick inge vidare;) Känner mig nästan som en nybörjare när jag rider Connie, det är jätte svårt att sitta i hans galopp när man inte kan trampa ner hälen ordentligt så man sitter typ och studsar i sadel..


Kommentarer
Postat av: vendela

asså jag har aldrig fattat , vad har hänt med din tå ? :s <3

2011-08-02 @ 20:02:03
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0