Svar från frågestund

Postat av: emma
Linda: vad menar du med: jag vet inte hur vi ska göra med connie eftersom att han är så seg? ska du sälja honom?

Svar: Nej jag ska inte sälja han ;)

Postat av: moa
Linda: ska du sälja ngn av dina hästar?
isf vilken?

Svar: Nej jag ska inte sälja nån

Postat av: Cornelia
Isabella och Linda (ni får samma frågor):hur länge har ridit + tävlat? Och vad är det högsta u tävlat? :)

Svar: Jag har ridit typ hela mitt liv och tävlat i ca 5-6 år tror jag:) LA är det högsta jag har tävlat;)

Postat av: juliasivén
hur gammla är ni? :) 15 år :)
hur länge har ni ridit? :) typ hela livet.
hur månag hästar har ni haft? :) 7 stycken tror jag;)

kram Juliaaaa!


Postat av: Christel
Hej! söt blogg! :D
1. Hur länge har ni ridit?
hela livet:)
2. Vad hette era första hästar? :) Min första hette Lucifer
3. Vad är erat bästa % i dressyr? :D Det ver jag faktist inte, typ 53% eller nått sånt;)


Postat av: majanylund
1:Bryr ni er mycket om hur ni ser ut när ni rider/tävlar/tränar? Asså att ni tänker lite mode eller vad man ska säga när ni rider?:)

Svar: Mest på tävling, när jag rider hemma brukar jag inte bry mig så jätte mycket:)

2:Favoritfärg på utröstning förutom mörkblå? ;)

Svar: Hmm, rött är ganska snyggt på Chuck och Connie;)


3:Vad är det galnaste ni gjort till häst? :)

Svar: Jag vet faktist inte, kommer inte på något..


4:Har ni bra tålamod när ni rider? :)

Svar: Jag har ganska bra tålamod om det går bra men inte om det går dåligt.

Postat av: ANonym
Kan ni inte lägga upp lite kort på era familjer?

Svar: Jag tror inte att mamma vill vara med här men kan lägga ut en bild på pappa ;)



Postat av:
vad är era mål med hästarna?:)

Svar: Med Connie är det att han ska bli piggare och försöka få han att hoppa av längre från hinderna. Sen försöka få bra rundor i LA osv:) Med Chuck vet jag inte..

Postat av: Agnes
Var tävlar ni helst med era hästar?

Svar: Tycker att timrå brukar ha ganska bra tävlingar, men man åker ju dit tävlingarna är:)

Postat av: alexandra
Vilka raser är era hästar och hur länge har ni haft dom? :)

Svar: Connie är en connemara och jag har haft han ca 1 halv år, Chuck är en holländsk ridponny och jag har haft han i ca 2 år:)

Postat av: emma
1) Hur högt har ni tävlat oh blivit placerade? Har tävlat upp till LA och blivit placerad där;)
2) Hur är känslan att få ha egen ponny/ häst? (Till er båda) ehh, vet inte hur jag ska förklara;)
3) Hur kom ni på att ni skulle blogga tillsammans? Isabella frågade om vi kunde göra det så då gjorde vi det:)
Jättebra blogg! :D tack:)

Postat av:
varför började ni blogga?:)

Svar: Jag vet inte, tyckte väl det verkade kul:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0