2012, då smäller de!

Japp världen går under!
Haha närå, men jag hoppas att 2012 kommer bli ett bra år :)
Jag och Casse SKA kvala in till SM.
Jag och Cricket SKA komma överens på banan. Inga skit stopp och riv. Försöka sätta en 0:0a i 130.
Några saker jag ser fram till:
1.
Göteborg Horse Show

Åker dit med familjen, vipp såklart ;) (får med pappa så också ;)
Får träffa Anger hela helgen! Även andra spännande människor :)

3.
FLORIDA!!


Hahaha pappas rygg
Åka underbar båt!
Blir där i 17 dagar så de kommer bli ett blogg uppehåll då ;)

3.


Ny tävlings season med hästarna! Sjukt taggad!

4.

Försöka komma ner till Falsterbo!


Kommer inte på så mycket men aja, de kommer väl :)


Kommentarer
Postat av: NellieB

Då kanske vi ses på GHS och Falsterbo!! :D

2011-12-17 @ 20:26:47
URL: http://Nellieberntsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0