svar frågestund del 4 isabella

Postat av: Jenny
Ska Casse säljas?
Nej inte längre :)

Postat av: Ingrid
Vem är era förebilder? Malin Baryard
Hur sen din drömhäst ut?Som Tornesch
Hur högt har du hoppat?135 tror jag :)

Postat av: danielle
Vilken b,c,d och storhäst skulle du hels villa ha ?Törnblommesländan, ingen aning faktiskt ;), typ
munsboro todd, wild at heart t eller Calle kvalster, Tornesch!
Skulle du vilja gästblogga på min blogg?:DVisst :D

Postat av: emma larsson

hur ser din familj ut?Såhär:

pappa,wille,jag (usch) mamma och pappas kusin.

vad har du för mål nästa år med dina hästa?Hoppa 130 med Cricket och tävla SM med Casse
om du ska skaffa en häst till vad skulle det vara för någon? Jadu, de skulle nog vara en storhäst. Ha energi men inte het. Hoppa hus och välutbildad :)

Postat av: FredrikaL
Vad anser du vara viktigast för framgång?Fortsätta kämpa för de du brinner för. Ge inte upp vad som än händer, kämpar glöden måste finnas där.

Hur bygger du upp styrka och kondition på din/dina hästar?MYCKET back träning, de är de possetiva med att bo i norrland ;) Och då kör jag intervall träning :)

Vad anser du är det snyggaste ridmodet (typ stil och prylar)?Tycker de är snyggast om man har sin egna stil, typ som Johanna Grant :) Men jag tycker blått är snyggt. Ska inte vara överdrivet med prylar utan stilrent men ändå sticka ut lite.

Postat av: Agnes Åberg
Villen typ av hast tycker ni om, pigg, het, trög, lagom?Lagom är bäst men gillar även heta. Bara man kan ha kontroll på dom och rider dom rätt.
Vad är det högsta ni hoppat?130
Hur högt har ni tävlat, alltså klasser?msv a med ponny (120) och 120 med häst.

Så de var alla frågor! Tack så mycket! :)

BTW SÅ KOMMER DE EN TÄVLING NÄSTA VECKA, SÅ HÅLL UTKIK! ;)














Kommentarer
Postat av: Anonym

gästblogga hos egget då...

2011-12-15 @ 21:42:45
Postat av: Zimone

2011-12-16 @ 11:11:03
URL: http://starshadow.blogg.se/
Postat av: Zimone

hej hej :) jag råkade visst skicka ett inlägg utan kommentar:P men men det ore väldigt kul om vi kunde följa varann på bloglovin:P va sägs om det? :P

2011-12-16 @ 11:12:18
URL: http://starshadow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0