svar frågestund isabella del 1

POSTAT AV: LINA

Hej Isabella! Vad smörjer du din santa cruiz sadel med?

svar: Jag smörjer med vanlig sadeltvål och sen nått puts till :)

kul att bilden blev jätte stor..

 

POSTAT AV: SANDRA

Vad är din största merit?- Jadu ingen aning faktiskt, kämpar glöd som tusan ;)

Varför ska du sälja casse?- han är inte till salu längre, tävlar nästa år också :)

Varför började du blogga?- Kul :)

Skulle du helst ENBART klä dig i skrikrosa eller neongul?- haha skrikrosa ;)

Gillar du choklad? :)- Älskart!

Vad tycker du är viktigt hos casses köpare?- seriös, ska vilja ha ett mål med honom men han ska inte vara en tävlingsmaskin för henne. Ge han mycket kärlek och uppmärksamhet för de älskar han :)

Hur gamal var du när du praoa hos Malin? :)- Gick i 8:an så 14 år :)

Står dina hästar i din pappas travstall? :)- Nej för det är helt fullt i stallarna ;)

Ligger dom stallen på eran gård isåfall? :)- Ja de gör dom :)


POSTAT AV: EMMA

Vad är hopprikordet med dina hästar?-Innan mig så vet jag inte men 130 med båda :)

Kan du göra din julönskelista?-Japp kommer inom kort!

Hur mycket ska du tävla casse i sommar?-Asså de beror på. Vart tävlingarna är, hur resultatet blir osv :)

Ska du på Alsens nat hopp i sommar?- Ingen aning, kanske kanske inte ;)



Kommentarer
Postat av: egget

vad har du för saddel? <333

2011-12-15 @ 21:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0