Svar från frågestund del 1

Varför vilar dina hästar så mkt? Eller är det bara jag som inbillar mig att dom gör de? :)
Tristan brukar få två vilodagar i veckan ungefär men Connie vilade ganska mycket för han var sjuk.

Vad är din största merit?
När jag vann ett meeting pris med Indy i övik tror jag:)

Hur lärde du känna Isabella?
Minns typ inte, men iallafall genom tävlingarna:)

Smsar du mycket? :)
Ne inte så jättemycket

Hur många unika besökare har ni på en dag ungefär?
Oftast mellan 150-200 :)

Vart ska connie? :(
Vi har tagit bort han för han var sjuk.

Vilken är din favvo-tävlings plats?
Hippologum tror jag :)

har du ett stort hus?
Nja, sådär

hur hög är dina ponixar?
Tristan är ungefär 145-146 :)

hur gamla?
13 år

borstar du mkt på dina ponixar?
Ganska ;)

putsar du ofta?
Haha nä;)

vad är din favoritfärg :D
Blå typ:)

Jag har inte läst eran blogg så slaviskt, så denna frågan kanske är ganska jobbig men linda, vad va det som hände med chuck egentligen? ledsen att ta upp det!
Han var halt när vi skulle lasta ur han på en tävling och när man sprang med han så var han halt utan böjprov och det blev inte bättre, han var ungefär lika halt efter 1 månad. 

sen lite andra frågor: 
Är ni oskuld?



Varit riktigt fulla någon gång?
Nej

Högsta klasserna ni tävlat hoppning& dressyr?
I hoppning LA och i dressyr LB :)

Det bästa respektive sämsta med era ponnysar?
Det bästa med han är att han är bäst haha ;) och det sämsta är väl att han är ganska liten.


Drömhästen?
Den ska ha bra kapacitet och vara inte för pigg och inte för lat, lite lagom sådär. Sen den ska inte vara vit, ska aldrig mer ha en vit häst;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0