Svar på kommentar:

signe om förstår inte?:
vaaa jag fattar inte..? Får man inte använda utrustning eller vaddå? Isåfall är det det sämsta jag hört... :/

svar: Ja eller asså det är så att det har kommit ut en ny regel som säger att man inte får ha en logga som är större än 1x3 cm (alltså en 1cm bred och 3cm lång) och om du mäter så är ju inte det så stort ;) Och det gäller alla förutom dom som har sponsring... Och hur orättvist är inte det då? Hur många i Svergie är det egentligen som har en sponsor? Tycker det är sjukt dålig regel och jag fattar verkligen inte varför? Varför ska dom bara hålla på att ändra? Blir så sjukt less!

Alla vi som är emot ridsportsförbundets nya regel om loggor på utrustning


Kommentarer
Postat av: Ellinore

Fin blogg!

Allt bra med dig?

2011-12-25 @ 13:15:52
URL: http://ellinorelundin.blogg.se/
Postat av: elin

Asså dom tänker inte längre än näsan räcker I denna fråga..

som du skriver så är det inte många med sponsor... Varför kan dom inte bara låta oss ha den utrustning vi har och bry Sig om andra viktigare frågor. Läste en bra mening på teammittsvenska.blogg.se

"ännu än gånga har ni bara tänkt på toppen och inte på bredden"

ngt I den stilen och det är så sant.

åh vad less jag blir, tänk på alla fin fina scapa schabrak tex, ska man inte få ha det? En grej där loggan gör halva schabraket? Näe skärpning, det Finns viktigare saker!

2011-12-25 @ 23:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0