11 februari

Idag efter skolan åkte jag mamma och min lille bror och fixade nya pass till florida :D Vi åker i mars :D
Sen åkte vi till Grafströms och köpte nya stigbyglar :)) Sånna här säkerhets stigbyglar som sitter ihop med en magnet och dom man dra i den så "lossar" den ;) Sen hem och byta om och sen upp till stallet och då red mamma Cricket och jag Cricket på travbanan och de gick väll ganska bra fast Casse blev lite galen och tog tag i bettet och började bocka men han lugnade sig ;)


Nya stigbyglarna



Använder du säkerhets stigbyglar?:)


Kommentarer
Postat av: lina

så du menar att om jag ska följa med och rida så ska jag rida casse!! :O

2011-02-11 @ 19:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0