Älskar mina hästar!<3

Hoppträningen gick BÄST med båda!!<3 Inge negativt och inget jag skulle träna på! Älskar mina hästar mest!<3
Gjorde först en övning där man skulle hoppa två räcken på långsidan och sen flytta ut dom efter hindret på väggen och ta samma hinder igen och ha 6 galoppsprång till nästa hinder och göra samma sak där och dom var inte så jätte bra på de men de gick!:)
Sen hoppade vi en liten bana med 5 hinder och sen hoppade vi den riktiga banan:

Inte så bra gjord men hoppas att ni förstår vad jag menar ;)


Film på Cricket från den första lillabanan :)
Ingen film på Casse för mamma jobbade i kafeterian ;/

Glömm inte frågestunden :D LÄNK!!

Kommentarer
Postat av: Fredrika :)

Snyggt ridet och snygg häst! :)

2011-02-19 @ 18:24:21
URL: http://ponnysmurfarna.blogg.se/
Postat av: NellieB

Va kul.Grattis.<3

2011-02-19 @ 20:00:40
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0