Dålig bloggning...

Förlåt för dålig bloggning men har haft träning i tisdags och onsdags och jag har data tider från 18.00-20.00 och i tisdags dampade internet och sen igår började träningen kl 7 så var ju tvungen att åka till stallet kl 6 ;) Men i tisdags gick träningen bra i alla fall:) Hoppade en liten bana på inte så hög höjd och Casse hoppade bra!:) Igår var Cricket helt galen! Hur pigg som helst och vi gjorde en övning när vi red fram där man skulle öka galoppen på långsidorna och där gick de inte bra så jag fick galoppera på en volt och försöka få ner han.. Sen hoppade vi en liten bana (som jag har film på men den kommer inte förns imorgon) som gick ganska snabbt men han hoppade bra! De var ett hinder som var typ snett igenom där han bara skenade efter.. inte kul... Catta (min ridlärare) sa att jag ska börja rida med luva och bomull i örona:) Måste köpa de inom den här eller nästa vecka för de är tävling nästa helg :)

Och som sagt var kommer filmerna imorgon :))



Bilder från första tävlingen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0