Träningen gick super!<3

Idag när jag kom till stallet hade Casse fått ett nytt täcke för han har gjort sönder sitt andra;) Sen åkte vi iväg tränade med Casse idag och de gick jätte bra!:D Hoppade först på volt där de stog 4 små hinder på alla sidor och man skulle ha 4 eller 5 galopp språng i mellan och de gick inte så jätte bra men sen när jag tog bort stigbyglarna så jag verkligen kom ner i sadeln gick de bra!:) Sen gjorde vi en liten kontroll bana och de kändes jätte bra!:D

Bucas täcke :)) ÄLSKAR DE!<3

Mamma filmade halva banan;



Kommentera vad ni tycker är bra och dåligt så blir jag jätte glad!:D


Kommentarer
Postat av: matilda

heeej! Vem är de som har gjort eran header? :)

2011-02-15 @ 19:55:12
URL: http://www.matildanerell.devote.se
Postat av: sanna

sv: haha ja, jag typ satt framför datorn och as garva för mig själv x)

2011-02-16 @ 21:39:37
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0