30 januari

Idag red jag båda på travbanan:) Först Cricket och det gick riktigt bra!:D Han lyssnade verkligen vad jag bad om! Igår kunde jag inte äns sätta mig ner i galoppen utan att han började stutsa men idag gjorde han inte de:D (bara när jag tog tag med händerna istället för sitsen) Men sen märkte jag att han är mycket sämre i höger galoppen än i vänster galopp. För i svängarna i höger hade han inga problem att jag satt ner i sadeln men sen i svängarna stutsade han lite och bytte till vänster galopp:s Vet inte vad de beror på men får träna bort de:) Sen red jag Casse. Började när jag skulle sitta på att jag precis hade fått över andra benet och då kastade han sig åt sidan och jag fick kämpa för att hålla mig kvar. men de gick ;) Sen lyssnade han inte alls på vad jag ville på banan. När jag ville sakta av till skritt körde han bara upp huvudet och lyssnade inte. Sen i galoppen försökte han bara springa iväg. Imorgon ska jag rida på banan igen fast med graman:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0