I'M BACK!:D

Tillbaka från Åre nu:D Var väll okej:) Jobbigaste var att man inte vågade dricka vattnet där pga bakterierna ;) men vill verkligen dit igen:)

Idag när jag kom hem så åt jag och sen gick jag upp till stallet och red Casse:) Sen när jag skulle gå och ställa ut pallen (som jag brukar göra innan jag tränsar så jag kommer upp med täckbyxor;) hände det här:


Smällde igen dörren så hårt så allt snö på taket ramlade ner ;) Självklart skulle det hända mig;)

Jag red Casse en liten stund på banan men jag skulle bara röra på han lite:)


Slänger in en bild på Cricket som jag tog för nån vecka sedan:)

p.s pappa bloggar imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0