Imorgon börjar skolan...

Hemma från stallet nu, ska dit om igen om en timme typ? för dom ska mätas kl 5.

Idag så red jag Connie runt lillslingan och sen vände jag tillbaka för det var trav så jag ville inte gå över stallbacken, när jag vände så började han tjua och då ville han inte gå fram, tror han testar mig lite..

Duschade Connie idag också, han blev ganska ren :D



Sen red Chuck runt lillslingan och sen 1 vända i backen, backen var inte plogad så jag red bara 1 vända för han blev så trött. Sen på vägen hem när jag skulle galoppera lite så blev Chuck helt galen och ville typ skena hela tiden, han är ganska jobbig när han gör så.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan ni inte lägga upp bilder på erat hus?:)

2011-01-10 @ 16:07:01
Postat av: Ida

Hej , kunde du göra en design ? :)

Har ganska akut nu :/

om du addar mig på msn så kan jag skicka bilder till dig :)



Det vore verkligen jättesnällt ! (L)



/Ida

2011-01-10 @ 16:30:13
URL: http://idajohaansson.blogg.se/
Postat av: wilma

sv; ja, han är fin :D

2011-01-10 @ 19:12:24
URL: http://oliviaochwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0